Guest Book

/

The owner of this web server is not responsible for any kind of a text published with this script
Add a new record ->
Show the latest records -> RSSRSS
Open the saved records ->
Upcoming events -> RSSRSS
Show the groped records ->
Show the unanswered records ->

Group: Insecta


Hide answers
[<< Previous page] [1] 2 [3] [4] [5] [6] [7] [8] [Next page>>] Records in this group: 242
Order: v


Gribētu uzzināt ko vairāk par šo zirnekli


Naktī sadraudzējos ar kādu zirnekli, dikti gribētos uzzināt kāds ir viņa bioloģiskais, un ja ir iespējams tad arī latīniskais nosaukums?
Šeit būs daži zirnekļa attēli: http://bildites.lv/images/zr6kkgsifkqshuq1w.jpg http://bildites.lv/images/t2m9chlzda0c8jr6jpco.jpg http://bildites.lv/images/4jwg5e2alc4f8nu3pcy.jpg
1, 2010, 4:15MrLatvian
http://savejiem.lv
* Answers and Comments ->

Tas ir kāds no manējiem - vilkzirnekļiem, dzimta Lycosidae. Sugu gan nevaru pateikt, to var noteikt tikai pēc ģenitālijām. Tēviņiem pēc pedipalpām, mātītēm pēc epigīnas. Šis, konkrēti ir tēviņš. Pedipalpas (pirmās īsās ekstremitātes ir paresninātas un domātas spermas piciņas (spermatofora) pārnešanai mātītes epigīnā.
Mēs ziemojam pieauguši un esam no zirnekļiem pirmie!
Mēs esam brīvie mednieki un tīklus neaužam, esam drosmīgi. Šobrīd mums ļoti nepieciešams siltums, tāpēc uz cilvēka siltajām rokām jūtamies labi.
2, 2010, 12:09Vilkzirneklis

Hmm , paldies par atbildi, gribētos uzzināt par šo zirnekli iespējami vairāk, kā viņš dzīvo, kā barojās , .u.t.t jo vairak jo labāk ...
2, 2010, 17:36MrLatvian
Latvian at savejiem.lv
http://savejiem.lv
Ar ko kukaiņi uzbūves ziņā atšķiras no zirnekļiem?(ļoti vajag zināt ;))
22, 2010, 19:46kristine
* Answers and Comments ->

Es domāju, ka fakultātes viesu grāmata nav domāta priekš tam, lai profesionāli eksperti tērētu laiku tādas informācijas pārrakstīšanai, kas ir atrodama pamatskolas mācību grāmatā.
23, 2010, 12:16Džekijs Nazis
Sakiet lūdzu, cik ilgi dzīvo taureņi (Pieris brassica )? Man viens lidinās pa māju un es viņu ik pēc trīs dienām(tas ir, kad viņam gribas ēst) baroju ar medus ūdeni.
11, 2010, 15:20Ineta
Answers and Comments ->
Kāpēc vēži jāvāra dzīvi? Runā, ka beigtos vēžos izdaloties inde!Kāds ir īstais skaidrojums?
7, 2010, 16:34Līga
* Answers and Comments ->

Apskatījos Līgas rakstīto par vēžiem un īsti nesaprotu- Vai vēži, kas katlā likti miruši ir indīgi un uzturā nelietojami?
Miruši - ceļā no ezera uz katlu. Tas ir miruši dabīgi.
15, 2010, 16:39kilo

Domāju, ka pamat iemesls ir visai vienkāršs – nemācēja vienkārši viņus nobeigt pirms vārīšanas. Piedevām, liela daļa cilvēku vēžus uztver par tik ļoti mazattīstītiem organismiem, ka nav jārūpējas par viņu izjūtām pirms nāves.

Savukārt, līķu indes būs jebkurā dzīvniekā, kuršs ir nobeidzies un sācis sadalīties.

7, 2010, 16:48Zirneklītis
Kurš no šiem kukaiņiem nav ieceļotājs Latvijā? : Cilvēka blusa,ķirmis, melnais prusaks, mājas circenis.
8, 2010, 20:48Ieva
* Answers and Comments ->

Kurš ir un kurš nav ieceļotājs ir ļoti nosacīti. Kad Latvijas teritoriju klāja ledājs, tad neviens no uzskaitītājiem šeitan nemitinājās. Jautājums – kādu laika posmu grib apskatīt.
9, 2010, 8:37Zirneklītis

no augšminētajiem pirmais ieceļojis ir cilvēks pats. Bet http://latvijas.daba.lv/dzivnieki/posmkaaji/kukainhi/blusas/blusa.shtml redzama Cilvēka blusa (Pulex irritans), kamēr http://leb.daba.lv/Siphonaptera.htm Ceratophyllus fasciatus Bosc d’Antic, 1801 - Cilvēka blusa.
12, 2010, 16:03TAs

Gudri cilvēki apgalvo, ka šoreiz LEB mājas lapā iezagusies kļūda – cilvēka blusa ir P. irritans.
14, 2010, 13:16Zirneklītis

Šodien nomainījam LEB mājas lapā blusu nosaukumus. Paldies par modrumu!!!
17, 2010, 1:58DT
Vai kāds, lūdzu, var pateikt, kāda ir tīģergarneles sistemātiskā piederība? =)
14, 2009, 18:44Delicious
* Answers and Comments ->

Valsts: Dzīvnieki (Animalia)
Tips: Posmkāji (Arthropoda)
Apakštips: Vēžveidīgie (Crustacea)
Klase: Augstākie vēži (Malacostraca)
Kārta: Desmitkājvēži (Decapoda)
Virsdzimta: (Penaeoidea)
Dzimta: (Penaeidae)
Ģints: (Penaeus)
 
Tīģergarnele (Penaeus monodon, Giant tiger prawn, Crevette grante tigrėe)
15, 2009, 5:12Zirneklītis
http://www.eol.org/
Vai nātru raibenim nolaužot daļiņu no saviem spārniem (aizmugures, zilo punktēto daļu) ir iespējams to atgūt, vai viņš spēs vēl lidot?
27, 2009, 14:53Edgars
* Answers and Comments ->

Mēs vispār esam ļoti izturīgi pret visādiem putnu uzbrukumiem. Ja arī mums ir spārniem notrauktas zvīņas, vai putnu izplēsti robi spārnu malās, vai pat norauta spārna daļa, mēs vienalga varam lidot. Tiesa, ne tik veikli un graciozi, kā tikko izkūņojušies. Tomēr spārnu atjaunot mēs nevaram, neesam jau kaut kādas planārijas.
29, 2009, 11:36Raibenis
Uz istabas augiem savairojušās briņutis, kā no tām tikt vaļā?
26, 2009, 16:21Ligita Ozoliņa
* Answers and Comments ->

See also:
Another message ( 8, 2007, 15:45)
Another message ( 19, 2008, 11:09)
26, 2009, 19:59Zirneklītis
vai kaads man vareetu pateikt kas tas pa zirnekli. izskataas kaa Tegenaria domestica bet shis ir lielaaks ar garaakaam kaajaam. vai tie ir indiigi? shos var apskatiit http://www.draugiem.lv/friend/?242362
25, 2009, 23:52uldis
* Answers and Comments ->

Nevienam, Tevis uzrādītajā adresē, nav astoņu kāju un visi izskatās pēc Homo sapiens ;)
26, 2009, 7:27Zirneklītis
Kāds ir gada kukainis un kāpēc?
13, 2009, 8:50dainis
* Answers and Comments ->

Latvijas Entomoloģijas biedrība par 2009. gada kukaini izvēlējusies čemurziežu dižtauriņu (Papilio machaon). Čemurziežu dižtauriņš ir izplatīts visā Latvijā, taču reti sastopams tauriņš. Čemurziežu dižtauriņš apdzīvo galvenokārt mitras pļavas, zemos purvus, pļavas ūdeņu piekrastē, bet to var sastapt arī dārzos. Pieaugušie tauriņi barojas ar ziedu nektāru. Kāpuri ir augēdāji, barojas ar dažādiem čemurziežu dzimtas augiem - purva rūgtdillēm, zirdzenēm, dillēm u.c.

Daudzās Eiropas valstīs dižtauriņš ir aizsargājams (Baltkrievija, Lietuva, Dānija, Ziemeļvalstis un citas). Pēdējās desmitgadēs suga ir kļuvusi ievērojami retāka, dažās valstīs, piemēram, Dānijā jau izzudusi.

13, 2009, 16:04Zirneklītis
liidz skolai jaauzraksta par zirnekliem bet nevar atrast kaadu deriigu lapu.:(
29, 2009, 13:32kristitx
* Answers and Comments ->

Sveika !
Ir vismaz viena lapa enciklopēdijas Latvijas Daba 6 sējumā.
Veiksmi !
8, 2009, 12:49Aigars
Man mājās dzīvo briesmīgi lieli zirnekļi- apm. 5-7cm(gadās arī lielāki).Ļoti līdzīgs Dolomedes plantarius,bet īsti nav.
Kur varētu atrast izsmeļošāku informāciju?
Vai varu foto ievietot šeit?
23, 2009, 12:22Dita
* Answers and Comments ->


atradu netā,kas tā par sugu: http://ru.wikipedia.org/wiki/Š”Š¾Š¼Š¾Š²Š¾Š¹_ŠæŠ°Ń�Šŗ
Vienīgais-izrādās,ka viņi KOŽ 8o
23, 2009, 14:59Dita

Ja vēlies, lai tiktu ievietots tieši pie Tevis dzīvojoša zirnekļa attēls, vari atsūtīt to uz adresi eko at lanet.lv.

Par zirnekļa iespēju iekost cilvēkam jau te ir vairākkārt apspriests.

See also:
Another message ( 24, 2009, 1:36)
Another message ( 19, 2007, 1:44)
Another message ( 17, 2007, 8:58)
Another message ( 5, 2008, 11:37)
Another message ( 8, 2006, 8:40)
24, 2009, 8:52Zirneklītis
Ja kadam uzrodas lieks circenis, lūdzu piezvaniet pa nummuru 67406904.ronalda
21, 2009, 20:10Ronalda
* Answers and Comments ->

See also:
Another message ( 14, 2008, 15:15)
Another message ( 27, 2008, 14:28)
24, 2009, 9:15Zirneklītis
Labdien visi dabas mīļotāji. Man ir jauka pirts. Un es ar jūsu starpniecību vēlos tā kļūtu vēl jaukāka. Kad nebija savas pirtiņas gāju Rīgā uz Mārtiņa ielas pirti-Āgenskalna priedēs. Tur pērtuvē vienmēr dziedaja circeņu pāris. Es pat pustumsā tos saskatīju.Tas man iespiedās dziļi atmiņā.Tagad man gribētos lai arī manā pirtiņā tā dziedātu. Izstāstīju savām draudzenēm. Viena laukos ar vīramāti tādu noķēra. Bet tas izrādījās sienāzis. Varbūt kāds, kam circenis traucē mājas mieru varētu atdot to man. Es būšu ļoti pateicīga.
21, 2009, 20:04Ronalda
* Answers and Comments ->

Ja tā pirts ir kā atsevišķa ēka, tad circeņi diez vai iedzīvosies, jo šiem gribas siltumu un ēdamo.

See also:
Another message ( 1, 2008, 23:30)
24, 2009, 9:23Zirneklītis
Sveiki!
Rīgas dzīvoklī taisam remontu un pēkšņi izrādās, ka grīda ir kā nosēta ar blusām! Līdz šim nekas nav bijis šādu problēmu, bet nu... Bail iet gulēt:) Ko darīt?
19, 2009, 22:32Laima
* Answers and Comments ->

See also:
Another message ( 10, 2008, 22:43)
Another message ( 28, 2006, 16:03)
20, 2009, 0:01Zirneklītis
Puse(apm.3cm) no mazā pirkstiņa, pelēki(ne pelēks) melns(ne melns), līdzīgs sienāzim, kad lido(var nolidot metrus 10 - 20, skaņa - kā smalkus skaliņus sistu vienu pret otru ļoti ātri, spārniņi koši purpurrozīgi sarkani, ļoti skaists - vai tas ir sarkanspārnu-Bryodema tuberculatum sisenis?
16, 2009, 15:55kaspars
kaspars at sorins.lv
* Answers and Comments ->


.. un dzīvo sausā augtenē, piemēram, virsājā. Tas būs parkšķis jeb sarkanspārnu sisenis (Psophus stridulus). Bryodema tuberculatum ir sarkanspārnu smiltājsisenis, kurš Latvijā skaitas izzudusi suga.

Attēli no:
http://www.adazinatura.lv/Jaunumi/2009/01/galerija2.aspx
http://www.latvijasdaba.lv/6/view_0_descr.asp?id=24

19, 2009, 11:07Zirneklītis
Sveiki!
Vai kāds man varētu pastāstīt,kas tie par posmtārpiem,kas parazitē kokos,stumbrā iekšā un izraisa serdes un visa pārējā trupi??? nekāds dižais biologs neesmu,bet esmu gandrīz 89% pārliecināta,ka tas ir posmtārps. Drusku sliekai līdzīgs,bet par mazu un jostiņu neredz. Mēģināšu varbūt vēlāk dabūt bildi,ja vajag (ja nebūs nobeigušies). Dārzā vnk ābele nolūza un es izpētīju,ka no serdes slapji prauli vien palikuši,nekad tādus brīnumus nebiju redzējusi un atrast ar neko lāga netā nevar.
Paldies jau iepriekš... =)
16, 2009, 0:46Gerda Ziņkārīgā
kiva13 at inbox.lv
* Answers and Comments ->
This is as a comment to another record ...

Tārpa attēls noderētu. Pieņemu, ka samainīts vietām cēlonis ar sekām, t.i., vispirms trupe un tad tārpi un kāpuri, jo tie koksngrauži, kuru dēļ kokam būtu lielāka iespēja inficēties ar trupi izraisošām sēnēm, diez vai būs sastopami jau satrupējušā koksnē.
19, 2009, 13:28Zirneklītis

Oook,tikai kā lai to izdara? (To bildi pievieno?)
20, 2009, 19:50Gerda


http://foto.inbox.lv/kiva13/20-08-2009/tarpi-no-pepina-001.jpg
eee,varbūt ka sanāks.fiksā ideja.tur ir viss,kas koksnē bija.
20, 2009, 20:12Gerda
Attached file: tarpinopepina_1.jpg
Attached file: tarpinopepina_2.jpg
Attached file: tarpinopepina_3.jpg
Attached file: tarpinopepina_4.jpg

Lielākie tārpi ir sliekas.
21, 2009, 12:08Zirneklītis

Lielākie tiešām ir posmtārpi un sliekas. Sliekas apdzīvo ne tikai augsni, bet sastopamas arī zem kritalu un atmirstošu koku mizas, dažreiz pat diezgan augstu virs zemes. Visur, kur ir mitrs. Tas mazākais baltais ir kukaiņu kāpurs, vajadzētu mazliet labāku bildi, lai precīzāk pateiktu.
21, 2009, 12:25Kristaps

Sveiki!
Ir aizdomas, ka nofotografētais kāpurs pārtaps par tauriņu, bet par kādu?
Bildē ir sabijies un ierāvis degunu, un ir apmēram 6 cm garumā.
http://content9-foto.inbox.lv/albums105732358/intarsbe/25-07-2009/kapurs.jpg
6, 2009, 11:21Intars
* Answers and Comments ->


Viņš esot kazrožu sfings (Deilephila elpenor).

Tauriņa uzņēmums no http://www.dabasdati.lv/ .

6, 2009, 12:51Zirneklītis
Vai Latvijāv var novērot zirnekļus, kuriem piemistu bioluminiscence?
3, 2009, 11:03Dāvis
* Answers and Comments ->

Nē, nav tādi sastapti.
6, 2009, 12:57Zirneklītis
Lūdzu palīdziet ar padomu! Aiz virtuves loga, škirbā, augstu stūrī mitinās lapsenes. Cik dziļi viņas tur māju sataisījušas, nav iespējams pateikt. Nevar virtuves logu normāli turēt vaļā, nāk iekšā. Veselu nedēļu vai divas pūtu Cobra, naktīs un dienās, pakoju to sienas spraugu pilnu ar virtuves papīra dvieļiem, maisiņiem, indēju atkal, bet kā izvējojas, viņas turpina skrapstināt vaļā kādu stūri un atkal mierīgi dzīvo tālāk. Nekur glābties, klāt ar lāgā netiek. Kāda daļa panīcinātas, bet aktivitāte nemazinās. Paldies jau iepriekš!
31, 2009, 10:16Baiba
* Answers and Comments ->

Lapsenēm eju nosprostot ar papīra dvieļiem un maisiņiem – ;) – ar ķiti vajag aizdarīt, kad caurums piepūsts ar ģifti.
2, 2009, 19:01Sliktais


Kas tas par zirnekli?Kāds var pateik indīgs vai nē?
24, 2009, 1:36R.K.
http://i011.radikal.ru/0907/31/bca4e08a8b60.jpg
* Answers and Comments ->

Latvijā savvaļā indīgu zirnekļu nav. Vasarā gan varētu kādu ievest no dienvidu zemēm ar dažādām kravām, bet tiem vajadzētu pamatā būt noliktavu apkaimē.

Diemžēl pēc attēla nav nosakāms zirnekļa izmērs, jo nav skaidrs kādā traukā šis nabadziņš iebāzts. Īpaši liels neizskatās.

Pieņemu, ka viņš ir kāds riteņzirnekļu (Araneidae) pārstāvis, kas auž lielus, smukus tīklus un ķer tajos mušas. Cilvēkam nav bīstams. Mazliet līdzīgs Larinioides cornutus.

Eiropas zirnekļu attēli un apraksti:

25, 2009, 11:26Zirneklītis

Patiesībā mēs visi esam indīgi, tikai cilvēka ādu bezgala grūti pārkost un cilvēki diemžēl ir pārāk nejūtīgi pret mūsu indi. Kukaiņi - tie gan. Patiesībā es esmu riteņzirneklis ar cilvēka doto nosaukumu Araneus marmoratus un mūsu ir daudz un bieži sastopami.
27, 2009, 8:43Zirnekļa brālis

Es gan pagājušajā gadā sadzīvoju ar vienu no krusta zirnekļiem, kas mitinājās pie mana virtuves loga un ik vakaru no augšas nolaidās savā tīklā. Tolaik izpētīju, ko varēju un bija rakstīts, ka dažas krusta zirnekļu sugas var iekost tā, ka iz zilums un pat viegli reiboņi uz 1 dienu.. Lūk, tā! Tas, ka uz katru kodiens savādāks, ir tiesa, bet lai man nesaka, ka neviens nav kaitīgs.
31, 2009, 10:30Baiba
Vai ir zināms, kādi augi pievilina ērces? Un kādi augi atbaida ērces?
15, 2009, 9:45gunita
* Answers and Comments ->

Sveika Gunita !
Noteikti zinu ka ērces (Tu domā tās kuras jāpotē!)dzīvojās pa zaļiem augiem bet nav sastopamas uz mirušiem. Sienā ērču nav.
15, 2009, 13:27Aigars
ekosece at inbox.lv
ESF un Zvaigznes izdotajā dzīvo organismu klasifikācijas shēmā vēži ieskaitīti kā posmkāju apakštips. Vai tas ir korekti? Vai var lietot klases nosaukumu: vēžveidīgie? Kā mācīt 8., 10. kl. skolēniem?
26, 2009, 11:16Inita
* Answers and Comments ->

LU BF studiju materiālos var redzēt šādu sistemātiku:


Tips Arthropoda – posmkāji
Apakštips Crustacea – vēžveidīgie

Klase Remipedia
Klase Cephalocarida (cefalokarīdi)
Klase Branchiopoda (žaunkājvēži)
Kārta Anostraca (bezčaulvēži)
Kārta Notostraca (vairogvēži)
Kārta Cladocera (kladoceras)
Kārta Conchostraca (konhostraki)
Klase Maxillopoda (maksilopodi)
Apakšklase Ostracoda (gliemeņvēži)
Apakšklase Mystacocarida (mistakokarīdi)
Apakšklase Copepoda (airkājvēži)
Apakšklase Branchiura (karputis)
Apakšklase Cirripedia (sprogkājvēži)
Apakšklase Tantulocarida
Klase Malacostraca (augstākie vēži)
Apakšklase Phyllocarida
Kārta Leptostraca (plānčaulvēži)
Apakšklase Eumalacostraca
Kārta Stomatopoda (stomatopodi)
Kārta Euphausiacea (spīdvēži)
Kārta Decapoda (desmitkājvēži)
Kārta Mysida (mizīdas)
Kārta Cumacea (kumacejvēži)
Kārta Isopoda (vienādkājvēži)
Kārta Amphipoda (sānpeldvēži)

Nosaukumu vēžveidīgie nevar lietot kā klases nosaukumu, jo:

  • klasei nelieto vārda daļu veidīgie;
  • Latvijas zoologu izmantotajā sistemātikā ir augstāko vēžu klase.
  • 4, 2009, 14:24Zirneklītis
    Ka var iznicināt skudras no dārza?
    29, 2009, 19:24nakotne
    * Answers and Comments ->

    Tava nākotne ir tiešā veidā atkarīga no Skudru labklājības...!
    18, 2009, 10:10Aigars

    Kas tas ir par skudrām? Kur viņas dzīvo?
    18, 2009, 10:47Pēterītis
    Vārētu lūdzu aprakstīt informāciju par zirnekļiem, sīkāk par zirnekļu tīkliem, kur, kā veidojas-attēlus kur var atrast.
    Ar cieņu Sabīne.
    17, 2009, 13:04sabīne
    * Answers and Comments ->

    Jā,man arī interesētu kautko sīkāk uzzināt par zirnekļiem.Paldies.
    17, 2009, 16:11Elita
    Sveiki!
    Vai Jūs, lūdzu, varētu man palīdzēt?! Netieku skaidrībā par dažiem bezmugurkaulniekiem:
    Bemisia argentifolii
    Frankliniella occidentalis
    Empoasca fabae
    Peregrinus maidis
    Aphis gossypii
    Myzus persicae
    Plutella xylostella
    kādi ir šo kukaiņu korektākie nosaukumi latviešu valodā?
    Jau iepriekš, PALDIES!
    Santa
    7, 2009, 12:42Santa
    * Answers and Comments ->

    Paldies!
    Par izsmeļošo atbildi, es apmulsu, jo http://www.google.lv nav neviena raksta par Rietumu tripsi, bet par Kalifornijas- gan ir. Un vēl daži nav atrodami, bet man ir ĻOTI svarīgi pareizi uzrakstīt!
    Par cik Jūs pamatojāt savus ietekumus, tad es tos ņemu vērā un pieņemu par pareiziem, vēlreiz paldies!
    11, 2009, 17:15Santa

    Nezinu, vai visus šos vārdus var uzskatīt par „korektiem”, bet es šos kukaiņus sauktu šādi:
    Aphis gossypii – meloņu laputs
    Bemisia argentifolii – sudrablapu baltblusiņa
    Empoasca fabae – pupu cikāde
    Frankliniella occidentalis – rietumu tripsis
    Myzus persicae – persiku laputs
    Peregrinus maidis – kukurūzu cikāde
    Plutella xylostella (sin. Plutella maculipennis) – kāpostu cekulkode
    8, 2009, 9:02Zirneklītis

    LIELS Paldies!
    ES atradu, ka
    Frankliniella occidentalis - Kalifornijas tripsis
    Empoasca fabae - kartupeļu cikāde
    Ko Jūs sakat par šādu variantu?!
    8, 2009, 14:18Santa

    Empoasca fabae noteikti nevajadzētu saukties par kartupeļu cikādi, jo vārds „fabae” norāda saistību ar pupām. Diemžēl angliski šo radību tiešām sauc par Potato Leafhopper, bet nedomāju, ka šo pretrunīgo nosaukumu vajadzētu ieviest arī latviešu valodā. Šīs cikādes pārtiek gan no pupu, gan kartupeļu, gan virkne citu atšķirīgu augu sulas.

    Frankliniella occidentalis iztulkoju kā rietumu tripsi, jo vārds „occidentalis” nozīmē „rietumu”. Izcelsmes vieta šim tripsim skaitas Ziemeļamerika. Tagad izplatījies pa visu pasauli. Ne tikai Kalifornijā, bet arī Arizonā tā tiek atzīta par iedzimto sugu.
    http://www.extento.hawaii.edu/kbase/Crop/Type/f_occide.htm
    Šī kukaiņa nosaukumā Kalifornijas vārdu piemin spāņi: Trips californiano. Angliski viņu sauc par Western flower thrips, bet vāciski par Blütenthrips.

    11, 2009, 13:08Zirneklītis
    sveiki es vēlos kolekcionēt taureņus. patiesībā vēlos uzzināt ar ko varētu iemidzināt taureņus. viens man jau ir bet to izaudzēju es pati (no kāpura līdz taurenim). un tad man viņš nomira bet kā citādi, lai nav jāiziet tas garais posms.
    1, 2009, 17:49lelde
    * Answers and Comments ->

    Atstāstu viena entomologa teikto: „Nu īsti labi mušīt tauriņus nav. Patiesībā, lai vāktu kolekcijas ir vajadzīga Vides ministrijas atļauja. Tas nu tā. Diemžēl kolekcijas veidošana nav tikai „iemidināšana”. Jāuzsprauž uz adatas (entomoloģiskās), jāizplākšņo, jāpievieno etiķete, Tikai tad, varbūt tauriņš nebūs dzīvību zaudējis par velti. Nu ja interesents tam ir gatavs, var mēģināt runāt tālāk.”
    5, 2009, 11:12Zirneklītis
    Kas ir upesvēža aizsargorgāni ?
    kas ir upesvēža elpošanas orgāni ?
    Kāds ir upesvēža barošanās veids ?
    Kad vēži aug ?
    31, 2009, 15:02gicha
    * Answers and Comments ->

    vajag informaciju
    12, 2011, 17:47liga
    Continue here -» ...
    Cik ilgi dzīvo parastais ods?
    31, 2009, 12:54Anna
    * Answers and Comments ->

    Sveika Anna!
    Parastais ODS parasti dzīvo līdz to nosit...Nopietnāk būtu iesākt gredzenošanu, kā putniem.
    1, 2009, 13:51Aigars

    Nedomāju, ka nosišana ir odu izplatītākais nāves cēlonis. Daudzkārt lielākas izredzes ir tikt apēstam. Siltā vasarā no olas līdz pieaugušam īpatnim ods attīstas ~divās nedēļās. Ja laiks vēsāks, pārvērtību ilgums pagarinās. Pieaugušā stadijā odi dzīvo tikai pāris nedēļas. Visilgāk dzīvo odu mātītes, kuras izlidojušas vasaras beigās, jo viņas pārziemo piemērotās slēptuvēs.

    Uzziņai:
    http://www.tvnet.lv/zalazeme/printArticle.php?id=18984
    http://www.mosquitoes.org/LifeCycle.html
    http://www.metapathogen.com/mosquito/culex/

    2, 2009, 8:50Zirneklītis

    vai odu nosišana nes nelaimi?
    kapēc dažiem cilvēkiem nekož odi?
    vai taisnība ka ja tu nēsāsi ķiploku kabatā odi nekodīs?
    (skaista1999)
    30, 2011, 19:41skaista1999

    Beidzot atrasts visu cilvēces nelaimju – karā, mēra, bada utt. – cēlonis ;) – odi taču sisti jau no aizvēsturiskiem laikiem.

    Tādu cilvēku, kuriem nekož odu, nav. Dažiem odi uzklūp vairāk, citiem mazāk – viss atkarīgs no tā, cik, oduprāt, aicinoši smaržīgs esi.

    Cik zinu, ķiploki atbaida vampīrus =), bet odi nav vampīri.

    8, 2011, 9:43Zirneklītis

    ir cilvēki, kam nekož odi, mana sieva ir viena no tiem.Nu katrā ziņa, vakarā sēžot zaļumos un es to vien daru kā kaujos ar odiem, bet mana sieva, sēžot man blakus, pa visu vakaru nosit apmēram trīs odus. citi teiktu, ka viņai arī kož, bet maz. Es teiktu, ka viņai vispār nekož.
    7, 2015, 21:13reiterz
    [<< Previous page] [1] 2 [3] [4] [5] [6] [7] [8] [Next page>>] Records in this group: 242
    Add a new record ->
    Show the latest records -> RSSRSS
    Open the saved records ->
    Upcoming events -> RSSRSS
    Show the groped records ->
    Show the unanswered records ->

    /Y

    Powered by perl based Guest Book 8.01.00.beta [(C) 2015.10.19 12:46 karlo at lanet.lv ]

    ------------------------------ Have a nice day! ;-) ------------------------------