Guest Book

/

The owner of this web server is not responsible for any kind of a text published with this script
Add a new record ->
Show the latest records -> RSSRSS
Open the saved records ->
Upcoming events -> RSSRSS
Show the groped records ->
Show the unanswered records ->

Group: Animals


Hide answers
[<< Previous page] [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] 9 [10] [11] [Next page>>] Records in this group: 333
Order: v
kur ir par dzivniekiem visssssssssssssss.
14, 2005, 13:44fcnmjmmh gbnfnhg
* Answers and Comments ->

14, 2005, 14:03Zirneklītis

Man arī grbētos par majaslapām kurās ir rakstīts ...
23, 2005, 18:57Kitija
kikinshteins at e-apollo.lv
Continue here -» ...
Kur šajā mājas lapā varētu atrast kaut ko par Latvijas grauzējiem.
Paldies
8, 2005, 15:26Zanīte
* Answers and Comments ->

8, 2005, 20:02Zirneklītis
Labdien!!! Man skola jaraksta par jantarpiniem.Bet nevaru atrast.
7, 2005, 18:52Kristine
* Answers and Comments ->

Ķīniešiem ir tāds teiciens, ka grūti atrast melnu kaķi tumšā istabā, it sevišķi, ja viņa tur nemaz nav.

Redzi, jāņtārpiņi NAV nekādi TĀRPI, bet gan kukaiņi. Matītēm, kuras kā reiz spīdina savus punčus, lai pievilinātu tēviņus, nav spārnu un tās atgādina kāpurus:
http://latvijas.daba.lv/dzivnieki/posmkaaji/kukainhi/vaboles/#v72
http://latvijas.daba.lv/scripts/atteli/albums.cgi?d=dzivnieki&k=kukaini/Vaboles/Spiidvaboles/&t=1&M=1

Tā ka meklē grāmatās par vabolēm. Tīmeklī vari meklēt pēc latīniskā vārda Lampyris noctiluca.

7, 2005, 21:57Zirneklītis

hello... atradu jūs google viss o.k. bet kur ir kaut kas par medūzām un koraļļiem un hidrām ja kāds kaut ko zin tad lūdzu uzrakstiet man uz e-pastu sosa@inbox.lv kaut ko par zarndobumaiņiem
26, 2005, 12:39Maija Svikliņa
sosa at inbox.lv
http://sosa@inbox.lv
Answers and Comments ->
Sveicinaati!
Vakar gadijaas satikt liidz shim neredzeetu krupiiti. Peec sugu apraksta spriezot - zalais krupis. Kur? - Riigaa, Sarkandaugavaa. Varbuut veertiiga info ?
3, 2005, 11:25Janis
* Answers and Comments ->

Paldies par ziņu,

Zaļie krupji dzīvo ļoti dažādos biotopos. Vairojas dažādos ūdensbaseinos ar stāvošu vai lēni tekošu ūdeni - purvos, dīķos, ezeros, grāvjos, kanālos, upju līčos un citur. Parasti izvēlas seklas ūdenstilpes. Dienā slēpjas zem dažādiem priekšmetiem un alās. Ziemo pagrabos, bedrēs, alās. Labprātāk uzturas urbanizētās teritorijās.

3, 2005, 16:37Zirneklītis
Dzīvoju pirmajā stāvā un mani satrauc viena lieta, proti- spīļastes. Tās salien uz balkona izkārtā veļā, lien istabā. Esmu izmisumā. Kā ar to var cīnīties un tikt vaļā no šiem kukaiņiem??? Jau iepriekš Paldies!
27, 2005, 11:46Ilze
* Answers and Comments ->

Nak rudens - ražas laiks! Arī kukaiņu pasaulē, kurš dēj olas, kurš meklē ziemas mītni. Spīļastes tieši tagad ir pieaugušas un meklē vietu ziemošanai un ligzdas taisīšanai. Pavasarī ligzdā tās "auklē" jaunos spīļastēnus.
Spīļastes ir vieni no derīgākajiem kukaiņiem, jo lielā mērā izēd citus kukaiņus, it īpaši "kaitēkļus", lai gan ēd arī dazādus daŗzeņus un augļus. Spīļastu klātbūtne liecina par bioloģiski daudzveidīgu apkārtni.
Spīļastes izskatās briesmīgas, bet tā tas nemaz nav. Cilvēki tikai izbīstas un viss. Spīles paredzētas biedēšanai un aizsardzībai, ja uzbrūk putns vai lielāks kukainis, kā arī tēviņu spēka noskaidrošanai savstarpējās cīņnās.
Nu nevajag no spīļastēm baidīties! Līdz ar vēsāka laika iestāšanos spīļastes vairs nebūs manāmas.
Ja bailes nav pārvaramas, tad iesaku viņas pārvietot tālāk no savas dzīves vietas. Bet pirms tam tās ir jānoķer. Ķeršanai var izmantot priekšmetu, kurā spīļastes labprāt ielīstu, piemēram, koka kasti ar puvušu ābolu un saburzītiem papīriem, lupatām, olu paliktņiem utt. Kukaiņi apkārt klejo tikai naktī, šo kasti dienā var pārnest tālāk no mājas. Balkonā nedrīkst būt nekādu citu lielu priekšmetu, lai spīļastēm nebūtu motivācija tajos iemesties un vēlāk līst iztabā. No mājas tās var izslaucīt, izkratīt, sasūkt utt.
Insekticīdus cilvēka un spīļastu veselības saglabāšanai neiesaku lietot!!!!!!
Ja nu spīļastes vienā vietā dzīvo, tad uz ilgu laiku, un vienkārši jāpierot, ka tās ir tāda pat apkārtnes sastāvdaļa kā putni, tauriņi, lapsenes utt.
27, 2005, 12:47Voldemars

Paldies Voldemār, bet tas mani nemaz nenomierināja, ka man ar to ir jāsamierinās:((( Man ir nepieciešama informācija ar ko es tos "mīļos kukainīšus" varu IZNĪDĒT !!!
27, 2005, 14:26Ilze

Daba nemīl tukšumu - iznīdēto vietā nāks citi, ja ne spīļastes, tad kas cits. Paskaties, vai nevar padarīt balkonu nepiemērotāku dzīvošanai - jātiek vaļā no visām šķirbām, gan tām, kas radušās plaisājot apmetumam, gan tām, kas starp dažādiem priekšmetiem, kas izlikti uz balkona. Spīļastes ir gana lādzīgi kukaiņi, lai tās nevis iznīdētu, bet tikai aizbiedētu.

Der arī atcerēties, ka jebkura inde iedarbojas ne tika uz indējamo, bet arī uz pašu indētāju. Ja vide ir tik tālu sagandēta, ka tur vairs negrib dzīvot NEKĀDI dzīvnieciņi (kukaiņi tai skaitā), tad, parasti, tā vide vairs nav nemaz tik jauka cilvēkam pašam.

27, 2005, 15:23Zirneklītis

Es saprotu, ka šeit ir sapulcējušies īsti dabas draugi, bet vai tad jums piemēram pret blusām, prusakiem utt. insektiem ir tik pat saudzējoša attieksme? Man piemēram viņi visi ir vienādi jo tas traucē manu dzīvi un komfortu.
27, 2005, 15:43Ilze

Varbūt neticēsis, bet odus un dundurus es nositu (nevis apēdu, kā do dara mani vārda brāļi), kad tie man kož ;)

Tas pats attiecas uz blusām, prusakiem un citiem, kas tieši nodara man kaitējumu, nevis vienkārši man komfortu bojā.

P.S. „Komforts” – tas tāds stiepjams jēdziens, kas vienam komforts, otram – neciešami dzīves apstākļi.

27, 2005, 16:05Zirneklītis

utis un blusas ir cilveeka paraziiti, un skaidrs, ka mees negribam atrasties vinju bariibas kjeedee.
spiilastes tavaa balkonaa ir vienkaarsi iemaldiijusaas no citas ekosisteemas.
labaak nedaudz norobezo so ekosisteemu no sevis. jo kaada jeega indeet? ja atstaasi savaa balkonaa spiilasteem patiikamaas skirbas vai kas nu tev tur ir, allaz jaunas spiilastes pinaaks klaat noindeeto vietaa. jo spiilastu pasaulee ir daudz.
varbuut kaiminos ir kaada kaudze, kur vinas vairojas, vai kadas mitras grabazas. tad tas vajag novaakt.
27, 2005, 16:12Vija

Tā nu ir iekārtots, ka uz pasaules katram ir sava vieta: blusai, dunduram, Ilzei, spīļastei ....
27, 2005, 16:16Voldemārs

Paldies jums, ka piedalijāties un mēģinājāt mani pārliecināt. Taču man nav slēgtā balkona, kur varu aiztaisīt šķirbas, un par to kaitējumu?, ne reizi vien tie "mīlīgie kukainīši" ir ielīduši bērna gultā un ar savām spīlēm, vai ar ko tur, sakoduši bērnu... Vēlreiz paldies bet laikam šī nebūs tā i-neta adrese, kur rast atbildi uz manu jautājumu. :(
27, 2005, 16:23Ilze

Kukaiņu - odu, blusu, dunduri kodumi veicina nespecifisko imunitāti. Ja kads iekož, tad bērnam ir tikai labāk. Viņš būs izturīgāks un mazāk slimos ar, piemēram, ARS. Jo bērnu vairāk izolēsiet no dzīvās dabas, jo viņš būs mazāk izturīgs pret dažādiem vides ļaunumiem - mikroorganismiem, vīrusiem, E vielām, alergēniem ...
Tā teikt profilaksei noder.
Spīļastes nebija kodēju vidū!
27, 2005, 16:44Voldemars

Pieķēri šīs „kožot”? Vai arī spried pēc sasārtumiem uz ādas? Ja pēdējais, varbūt pie vainas ir blusas? Ja reiz var ierasties spīļastes, tad kas var aizliegt nākt ciemos blusām.

Nav nekur lasīts, ka viņas uzbruktu zīdītājiem. Mītiskai ticējums, ka šis iegraužas ausī un ielien cilvēka smadzenēs (no tā tatas nosaukums „ausurbelis”) ir muļķības. Vienīgie kaitējumi, kas dzirdēti, ka siltumnīcās apgrauž (nevis nograuž) jaunās gurķu, salātu, tomātu lapiņas.

Ja istabā ir bērns, tad vēl jo vairāk NEDRĪKST lietot insekticīdus. Viens veids, kā cīnīties ar šādiem nelūgtiem ciemiņiem, ir bieža un rūpīga istabas mazgāšana, protams, NELIETOJOT bakteoricīdus mazgāšanas līdzekļus.

27, 2005, 16:47Zirneklītis

sakiet ludzu ka var tikt vala no blusam
10, 2008, 19:44sikan

See also:
Another message ( 10, 2008, 22:43)
19, 2008, 11:16Zirneklītis

Pilnīgas muļķības, spīļastes kož un nepajokam. Nav patīkami.
21, 2009, 12:48Ēvis

Nevajag šīs bakstīt ar pirkstu.
22, 2009, 14:18Pēcis

kas par mulkibam,nabaga mate! man arii ir beerni,un lloti labi zinu,ka spillastes kozz.no passas beerniibas atceros,kaa no ssiem miilajiem kukainniem baidijos,jo vini liida katraa lietaa,kas vasaraabija atrodama araa,nevis es vinus bakstiju,bet gan vinni mani!tie kas nav to jutussi,noveelu sajust!bet nedomaju ka ar viniem var ciiniities,vieniigi varu ieteikt paarvaakties uz augstaaku staavu.
1, 2010, 22:32valentina

Ir cilvēki, kas lec pa gaisu ieraugot zirnekli vai peli. Tā vienkārši ir mūsu attieksme pret līdziemītniekiem. Bubuļi skapjos un pagultēs dzīvo tikai tiem, kuri no bubuļiem baidās. Spīļastes cilvēkiem neuzbrūk.
1, 2010, 23:45Zirneklītis

ceru, ka balkona veļā tagad vairs nekas nelien.
12, 2010, 16:05TAs

Un ko jūs teiktu, ka man naktī par ...
3, 2010, 11:46Spīlis
Continue here -» ...

Un ko jūs teiktu, ka man naktī par pārsteigumu nācās satruakties kājās, jo mīļais spīļkastis bija izdomājis pastaigāties pa manu seju un acīm :((((((
3, 2010, 11:47Spīlis

Pie draudzenes lauku mājās iemitinājušās spīļastes... Traki dziivnieki,nevar normāli teltīs gulēt salien pilna telts, nevar saulē pagulēt lien virsū, un kož(kniebj) tiem kas tos dzīvniekus aizstāv iesaku padomāt kā jūs paši justos ja viņi ir visur tas nemaz nav tik patīkami ja pat savā pagalmā nejūties droši, ja nu kāda spīļaste parādās un iekniebj.... Es saprotu ka katram sava vieta un dziivnieciņi dziivo, jūtās apdraudēti no mums, bet nav patīkami ja iekniebj viņi;(
25, 2011, 23:54Sakostāaa

šonakt pamostos puspiecos - ir 17.jūnija rīts, diena aust un spīļaste rāpo pa manu spilvenu, mēģinu noķert ar mušu pletni, jo muša arī ir pamodusies un negribot sāku rīta vingrošanu, atgaiņādamās no mušas, bet spīļaste kļūst vēl jo mundrāka un aizbēg turp, no kurienes nākusi - zem manas gultapakšas starp sienu un grīdu. vai tā bija spīļaste vai muša, kas mani pamodināja???
18, 2013, 0:06aste
Kā griezes skrienot pa zemi var nokļūt Āfrikā?
26, 2005, 13:19Pēcis
* Answers and Comments ->

Griezes tik tiešam ir gājputni, kas ziemo Āfrikā. Tikai skriešus tur gan viņas neskrien, bet gan, tāpat kā citi gājputni, aizlido. Mīts par to, ka griezes iet uz Āfriku, acīmredzot, radies no tā, ka griezes iztraucētas parasti cenšas aizlavīties pa zemi, nevis aizlidot, kā to dara citi putni.

Griezes parasti ceļo naktīs, tādēļ tās novērot grūtāk. Lai arī spārni griezēm ir salīdzinoši īsi, tās uz ziemošanas vietu spēj nolidot 6 000 līdz 10 000 kilometrus lielus attālumas no savām ligzdošanas vietām.

26, 2005, 13:27Zirneklītis
kada veida es varu kautko atrast par dzivniekiem(suņiem)
21, 2005, 18:30hi-hu-ha-he-je
* Answers and Comments ->

Sveiks!

Vislabākais veids, kā kaut ko vajadzīgu atrast, ir meklēt ;)

Ja interesē tīmeklis, tad vari pamēģināt adreses:

22, 2005, 12:32Zirneklītis
http://priede.bf.lu.lv/Adreses/Latviski.shtml#Biedribas
Es sen atpakaļ lasīju kādā ornitoloģijas grāmatā, ka gājputnu kāsī lidojošam pirmajam putnam ir visgrūtāk, jo viņam sanāk šķelt gaisu, bet, kad es to pastāstīju draugam, viņš sāka smieties. Vai tad tā nav patiesība?
30, 2005, 19:37Māra
* Answers and Comments ->

Ir, ir visgrūtāk un tādēļ jau pirmie putni pa reizei nomainās. Kaut ko līdzīgu var novērot riteņbraukšanā grupās.
31, 2005, 19:05Zirneklītis

Pastāv arī uzskats, ka, liedojot kāsī, pilnīgi visiem šajā kāsī lidojošiem putniem ir lidot vieglāk, ieskaitot arī to putnu, kas ir kāša spicē. Ned Rozell (http://www.gi.alaska.edu/ScienceForum/ASF12/1248.html) atsaucoties uz Larry Gedney rakstu (http://www.gi.alaska.edu/ScienceForum/ASF5/559.html) apgalvo, ka 25 putni lidojot kāsī var nolidot par 70% tālāk kā lidojot pa vienam. Rakstos tiek apgalvots, ka pat kāša barvedis gūst labumu no gaisa plūsmām, kuras rada aiz viņa lidojošie putni, tikai nedrīkst par daudz izrauties uz priekšu.

Tomēr kāša spicē lidojošam putnam tiek visvairāk, tādēļ laiku pa laikam notiek „kāšveža” nomaiņa. (http://physicsforums.com/archive/t-7728 , http://www.physlink.com/Education/AskExperts/ae78.cfm).

1, 2005, 22:50Zirneklītis
Cik ilgi zirneklis var izdzivot bez ēšanas?
29, 2005, 10:04Kristine
* Answers and Comments ->

Ir dažādi zirnekļi. Varbūt iesākumā par to, cik ilgi zirnekļi dzīvo. Tas atkarīgs no sugas. Latvijā diez vai kāds zirneklis dzīvo ilgāk par gadu. Daži sīkie zirneklīši dzīvo tikai pāris dienas. Milzīgie zirnekļi, piemēram, putnu zirnekļi, dzīvo vairākus gadus. Kāda tarantulu matīte esot nodzīvojusi ap divdesmit gadiem (http://druniverse.wsu.edu/QandA.asp?questionID=28436). Tikpat cik dažāds ir zirnekļa mūža ilgums, tikpat dažāda ir zirnekļu spēja badoties.

Zirnekļi vairākas dienas badojas pirms sava ārējā apvalka nomaiņas. Jo lielāks zirneklis, jo ilgāk badojas (http://www.earthlife.net/chelicerata/s-ecology.html). Zirnekļi bez ēšanas var iztikt sākot no vairākām dienām līdz pat vairakām nedēļām. Ilgāk bez ēšanas var iztikt tie zirnekļi, kas laupījumu ķer ar tīkliem – tie var sēdēt nekustīgi un gaidīt, līdz medījums ieskries tīklā. Tiesa, tīkla veidošana pati par sevi daudz prasa no zirneklīša. Pie tam tīklu nākas šad tad pielabot un pārbūvēt. Ir zirnekļi, kas regulāri apēd paši savu veco tīklu un noauž jaunu. Daži zirnekļi iztiek bez barības mēnešiem.

1, 2005, 23:53Zirneklītis
kaa var peetiit sikparnjus, un vai tie var dzivot pie mana diika?
27, 2005, 21:54edgars
* Answers and Comments ->

Sveiks, Edgar!
Sikspārņi ir nakts dzīvnieki, līdz ar to viņus vislabāk var novērot vēlās vakar stundās un naktī.
Par cik Latvijā sastopamie sikspārņi ir kukaiņēdāji, tie vakaros barojas virs dīķiem un citām ūdenskrātuvēm ar mušām un odiem.
Ja vēlies nodarboties vai līdzdarboties sikspārņu pētījumos, vari sazināties ar kādu no sikspārņu pētniekiem/aktīvistiem, kurus var atrast mājaslapas adresē: http://latvijas.daba.lv/dzivnieki/hordainhi/ziidiitaaji/sikspaarnhi/
30, 2005, 18:21Irisa
Cik ilgi dzīvo krusta zirnekļi?
20, 2005, 12:26muša
* Answers and Comments ->

Latvijā ir 34 krusta zirnekļu dzimtas sugas. Visi tie dzivo vienu gadu: tagad mēs redzam pieaugušos zirnekļus, vasaras beigās tie kopulē, tad tēviņš nomirst vai tiek apēsts, tad mātīte izveido kokonu ar olām, kas pārziemo. Pavasarī no pārziemojušām olām, kas pārziemojušas kokonā, izšķiļas jaunie zirneklēni, kas vasaras gaitā pieaug, līdz sasniedz dzimumgatavību. Tad attīstības cikls ir noslēdzies.
25, 2005, 19:48V.
Vai var atrast tādu karti,kur var redzēt ,kur dzīvo sikspārņi??Mūsu majā un kaimiņos dzīvo sikspārņi,ko labu viņi dara!!Vai es varētu saņemt atbildi??
17, 2005, 12:59Madara
* Answers and Comments ->

Visi Latvijā sastopamie sikspārņi barojas ar kukaiņiem. Latvijā sastopamas 16 sugas, kuras izpaltītas pa visu Latviju. Nedaudz vairāk vari lasīt http://zoologi.daba.lv/siksparni/ Latvijā nav daudz tādu māju,kurās pa vasaru mīt sikspārņi, tāpēc ja Tavā mājā tie dzīvo, vari būt lepna par to. Ja vēlies uzzināt kādas sugas dzīvo tavā mājā, atraksti ismite@one.lv, varbūt pētnieki aizbrauks pie tevis.
18, 2005, 12:02Irisa

Kur Tu dzīvo?
20, 2005, 13:26carrie

siksparņi nav bistami ja tu to neaiztiec , ja tu to aiztiksi vins tev uzbruks:))
21, 2007, 15:06liga

Man maajaa ielidoja sikspaarnis, taa kaa dziivoju pirmajaa staavaa, tad pa nakti negribas tureet valjaa logu, bet nezinu, kaa savaadaak vinju dabuut aaraa, to nenobendeejot - zheel kaa nekaa... .
Pats sikspaarni redzu pirmo reizi, taapeec ar nemaaku pateikt, kas pa sugu - melns, bet, kad lidoja, tad izskatiijaas liidziigs vaalodzei vai kaut kam tamliidziigi...
17, 2005, 1:18grisha
http://www.progressivefm.lv
* Answers and Comments ->

Jā, reizēm vasarās sikspārņi ielido dzīvojamās telpās, bet no tā nevajadzētu nobīties. Ja telpas logu vai durvis nesanāk turēt vaļā, tad var mēģināt sikspārni ļoti saudzīgi (pārāk nesaspiežot)iznest ārā - pielikt pie koka vai novietot kādā vietā, kur netik klāt kaķi. Reizēm viņi pamostas arī dienas laikā un paši izlido ārā (ja logam priekšā nav aizkars).
18, 2005, 11:50Irisa
Vai krupji dziivo juuras krastaa? ja es juras krastaa redzu krupi, tad ko vins tur dara - ker kukainus, jeb vinam tur ir maajas?
15, 2005, 11:47Ansis
* Answers and Comments ->

Visticamāk, ka esi redzējis smilšu krupi (Bufo calamita), kas liedagā gan dzīvo, gan barojas, gan vairojas. Smilšu krupis ir mazāks par parasto krupi un to viegli atšķirt pēc raksturīgās dzeltenās svītras pāri mugurai. Dienu viņš pavada ieracies zemē. Uzturas galvenokārt stāvošu ūdeņu tuvumā, sausās, smilšainās vietās. Sastopams jūrmalas kāpu zonā.

Narstošanai (maijs – jūnijs) parasti izvēlas nelielus dīķus, smilšu vai grants karjerus, bieži vien arī dziļākas peļķes ar jūras ūdeni liedagā, jo smilšu krupis, atšķirībā no pārējiem mūsu abiniekiem, ir mazjutīgs pret ūdens sāļumu.

Tās smilšu krupja populācijas, kas dzīvo jūrmalā, pastāvīgi svārstās uz iznīcības robežas. Atšķirībā no samērā stabilās un drošās iekšzemes dzīvesvides, ūdenstilpes liedagā negaidīti izveidojas un pazūd ikgadējās vētrās. Parasti peļke krupjiem šķiet īpaši pievilcīga uzreiz pēc izveidošanās, taču tajā vēl nav izauguši ūdensaugi vai izveidojušās citas slēptuves, un kurkuļi izrādās viegli pieejams laupījums plēsoņām. Šādās ūdenstilpēs kurkuļi parasti neizdzīvo līdz metamorfozei. Nākamajā gadā tāda ūdenstilpe krupjus joprojām interesē un tie tur veiksmīgi vairojas, taču trešajā gadā tā vai nu izzūd, vai arī ir pilnībā aizaugusi un nārstam nepiemērota, tāpēc ne katrs gads ir krupju populācijai veiksmīgs.

Zināšanas tika pasmeltas no http://latvijas.daba.lv/dzivnieki/hordainhi/raapinieki/#v137 un http://www.latvijasdaba.lv/9/view_0_descr.asp?id=118 .

16, 2005, 0:45Zirneklītis
Labdien!
Vai varat pateikt, cik ilgi dzīvo mušas?
Ir ļoti daudz info par sugu kā tādu, bet dzīves ilgums nav norādīts.
paldies.
31, 2005, 15:47Indra
* Answers and Comments ->

Videji 1-6 menesi.
1, 2005, 9:39Audzins

Cilvēki ikdienā par mušām sauc ļoti daudzu divspārņu kārtas dažādu dzimtu pārstāvjus – laupītājmušas (Asilidae), ziedmušas (Syrphidae), mušas (Muscidae), kaulmušas (Hippoboscidae), līķmušas (Calliphoridae), gaļasmušas (Sarcophagidae) utt. Domājams, ka vienā pašā mušu dzimtā ir apmēram 450 dažādu sugu.

Par divspārņiem var palasīties http://latvijas.daba.lv/dzivnieki/posmkaaji/kukainhi/divspaarnhi/ .

1, 2005, 11:20Zirneklītis

Paldies par atbildi!
2, 2005, 10:48Indra

Chau,vai jums ir kautkadi materiali par ...
6, 2006, 23:42Diana
Continue here -» ...
Vai Jus varētu dod ieteikumu, kā tikt vaļā no sikspārņiem, kas ir iemitinājušies dzīvojamās mājas jumta korē?
28, 2005, 16:24Ieva Strazdiņa
* Answers and Comments ->

Ko tad Tev viņi sliktu dara? Lai taču dzīvo – būs ap Tavu māju mazāk odu. Latvija visi sikspārņi pārtiek no kukaiņiem. Nav nemaz daudz tādu māju, kurā dzīvotu sikspārņi. Sikspārņu pētnieki būtu sajūsmā apskatīt tādu māju. Vari sazināties ar Irisu (iice at one.lv).
31, 2005, 13:43Zirneklītis

Ieva. Ieva... Ehhh,Jūs! Mēs katru gadu siltos, skaistos vasaras vakaros izejam ārā, klusiņām sēžam tumsā un ar lielu nepacietību gaidām - vai ir pārziemojuši, vai atlidos mūsu 2 sikspārnīši. Un ja viņi neparādās, ir pat nedaudz tā skumji...Un tā katru gadu-kā rituāls, katrs ģimenes pārstāvis ar prieku un lepnumu paziņo, ja pirmais tos saticis! Tas taču ir tik romantiski un jauki!!!
3, 2008, 14:46Arī dabas bērns

Nesen lasīju žurnālu "Zīlīte". Tur bija rakstīts par bišu dzeņiem. Es par tiem vēlētos uzzināt kaut ko vairāk. Pie jaunajiem ziņojumiem pielieciet lielu paldies "Zīlītes" redaktoram Mārim Rungulim!
7, 2005, 10:01Krišjānis Valters
http://krissa14@inbox.lv
* Answers and Comments ->

Es par šo atsauksmi neesmu apmierināts! Tā ir ar drukas kļūdām!
7, 2005, 10:04Gatis
http://mice14@inbox.lv

7, 2005, 14:24Zirneklītis
Vai mājās (telpās) var pieradināt dzīvot vardīti vai krupi, kas iepriekš dzīvojis dārzā? Ja var, tad kā to izdarīt un ko dot ēst?
4, 2005, 18:37varžuks
* Answers and Comments ->

Vardēm un krupjiem nepieciešami terāriji ar katrai sugai vajadzīgo mitrumu, gaismu un siltumu. Vardēm vajag arī peldbaseinu. Jaaudzē mušas vai prusaki augu gadu =) Pamatā abinieki ēd (ķer) tikai to, kas kustas. Un atceries, „Tev vienmēr jābūt atbildīgam par tiem, ko esi pieradinājis.” Antuāns de Sent-Ekziperī

Ja nebiedē angļu valoda, tad vairāk var palasīties lapā http://allaboutfrogs.org/info/index.html .

5, 2005, 0:00Zirneklītis

mees ar varzu barosanu nenodarbojamies, apvaicaajies http://www.rigaszoo.lv - tur ir liela pieredze abinieku audzeesanaa.
5, 2005, 12:02Vija
cik vāveru sugas dzīvo Latvijā?
26, 2005, 15:41zane
* Answers and Comments ->

Latvijā vāveru dzimtu (Sciuridae) pārstāv viena suga – vāvere (Sciurus vulgaris L.). Savukārt lidvāveru dzimtu (Petauristidae) pārstāv lidvāvere (Pteromys volans L.).
27, 2005, 13:13Zirneklītis
Cik lieli ir latvijaa dziivojoshie purva brunjurupuchi un kur ir taas vietas, kur shos dziivniekus var apskatiit briivaa dabaa (kur vinji ir redzeeti)?
25, 2005, 14:40kate
* Answers and Comments ->

Purva bruņurupuči ir sastopami ĻOTI reti, tādēļ ir maz cerību tos apskatīt brīvā dabā. Vairāk par viņiem vari uzzināt:
27, 2005, 13:18Zirneklītis
sakiet lūdzu, kā es varu cīnīties ar faraonskudrām savā dzīvoklī??? viņas ir it visur. esmu izmisumā. varbūt kādam ir idejas. paldies!
23, 2005, 15:35laila
* Answers and Comments ->

laila,
Te ir vairāki varianti:
1. izlikt saindētu ēsmu: ievārījums+boraks vai gaļa+boraks
2. atrast ligzdu un iznīcināt karalienes: izlikt ēsmu (beigtu mušu), lai skudras to atrod un izveido celiņu no ēsmas līdz ligzdai, tad var atrast ligzdu ar karalienēm un kāpuriem un tos visus iznīcināt (saspiest, noindēt).
Svarīgi, lai skudru iznīcināšana noritētu visā mājā vienlaicīgi, pretējā gadījumā panākumi būs īslaicīgi.
27, 2005, 20:51Voldemārs
Sveicināti es dzīvoju laukos un katru nakti man pie loga lidinās sikspārņi.Es gribētu uzzināt vai tas ir normāli,ka sikspārņi cenšas tikt mājās iekšā.Ceru no jums ātri sagaidīt atbildi.
13, 2005, 16:01Ieva Asne
* Answers and Comments ->

Kā tas izpaužas, „sikspārņi cenšas tikt mājās iekšā”?
14, 2005, 18:25Zirneklītis

Sveika, Ieva.
Prieks, ka kāds pamana arī nakts dzīvnieciņus 8o) Jā, dažas sikspārņu sugas savai vasaras guļasvietai izmanto spraugas māju sienās (aiz apšuvuma vai jumta spraugas)un tur pavada dienu guļot, bet naktī izlido baroties. Ja Tu esi redzējusi, ka tieši no tavas mājas izlido sikspārņi, tad vari droši dod man ziņu (jo tādas mājas ir kas īpašs). Var gadīties, ka Tevis pamanīti sikspārņi lidinās gar māju barojoties, bet pa vasaru mitinās netālu no Tavas mājas- kādā koka dobumā vai citā viņiem piemērotā mītnē. Bet noteikti no sikspārņiem nevajag baidīties! Visas Latvijā sastopamās sikpārņu sugas barojas ar kukaiņiem 8o)
14, 2005, 18:37Irisa

Kā izpaužas "normāli"? Ja jau dabā kaut kas notiek, tad tas viss ir "normāli".
Subjektīvi vērtējumi "normāli" "nenormāli" "kruti" lai paliek cilvēkiem.
1, 2005, 18:43Gedis

zini manaa maajaa vinju ir arii daudz, pa nakti diezgan veelu izlido un ljoti atri lidinaas! apmeram kaadi 15 un kaut arii saka ka siksparni barojas ar kukainiem, ir tomer bail vert pa nakti logu valja! ja nu elido ieksha? un vinjus var kaut kaa "paluugt" doties dziivot citur?
9, 2008, 2:09sesa

ir viena lieta ka mana pashas maja ...
10, 2009, 20:02elizabete
Continue here -» ...
Cik vāveru sugU ir Latvijā?
10, 2005, 18:19Ģertrūde
* Answers and Comments ->

Latvijā vāveru dzimtu (Sciuridae) pārstāv viena suga – vāvere (Sciurus vulgaris L.). Savukārt lidvāveru dzimtu (Petauristidae) pārstāv lidvāvere (Pteromys volans L.).
15, 2005, 8:16Zineklītis
Kur var atrast informāciju par suņiem un kaķiem?
25, 2005, 19:19Anny
* Answers and Comments ->

Un kur var dabūt viņu bildes no interneta?
25, 2005, 19:19Anny

Reiz bija http://www.digitalzoo.lv/ , bet, diemžēl, parādu dēļ atslēgts :( Varbūt kādreiz atdzims. Strādājošas adreses ir:

Šajās lapās ir arī daudz bilžu. Ja nepietiek, bildes var meklēt gan ar Gūgli (http://www.google.lv/advanced_image_search), gan ar Altavistu (http://www.altavista.com/image/default), gan Yahoo (http://images.search.yahoo.com/search/images/advanced).

26, 2005, 12:08Zirneklītis

27, 2005, 20:53Vija
Kur var atrast informāciju par zirnekļiem (indīgiem,nekaitīgiem)ar foto.
23, 2005, 16:37cietusī
* Answers and Comments ->

Attēlus var meklēt ar Googli, vai kādu citu attēlu meklētāju:
http://images.google.lv/images?q=Arachnida&hl=lv&btnG=Google+mekl%C4%93%C5%A1ana
See also:
Another message ( 28, 2005, 13:06)
25, 2005, 11:29Zirneklītis
vai jums nav materiāla par vilkiem???
22, 2005, 18:06Karīna Cirse
* Answers and Comments ->

25, 2005, 11:18Zirneklītis
Vai zirnekļi ēd citus zirnekļus?
(citas sugas)
15, 2005, 15:33liiguciz
* Answers and Comments ->

Ir kas dzer un ir kas nedzer.
16, 2005, 14:36jurniecins

Zirnekļi uzbrūk galvenokārt kukaiņiem, it īpaši tie, kas auž tīklus. Taču ir brīvi dzīvojoši zirnekļi, piemēram, vilkzirnekļi, tarantuli, karakurti, kas uzbrūk mazākam par sevi upurim. Ja zirneklis ir mazāks par uzbrucēju zirnekli, tas var tikt apēsts. Tā dabā ir bieži novērojama parādība. Nereti pēc kopulācijas mātīte apēd arī tēviņu.
16, 2005, 18:58Voldemars

uzraxtiet kautko par zirneklju dziivesveidu.. ...
27, 2005, 14:14Ievux
Black_cat_kitten at inbox.lv
http://INbox
Continue here -» ...
Vai piekrastē dzīvojošie dzīvnieki dzer jūras ūdeni?
15, 2005, 15:30Alfrēds K.
* Answers and Comments ->

Ir kas dzer un ir kas nedzer
16, 2005, 14:37jurniecins
Kur,lūdzu es varētu meklēt informāciju par jebkādim izmirušiem dzīvniekiem,vai to sugu?
13, 2005, 12:51Vika
* Answers and Comments ->

13, 2005, 14:09Zirneklītis
vai kaads nevareetu, luudzu, pateik adresi, kur es varu meleet informaaciju par taurenjiem. Luudzu, ljoti vajag, es par tiem rakstu ZPD, varbuut kaadam ir daudz materiaalu, vai kaads referaats?
13, 2005, 11:55Sintija
* Answers and Comments ->

13, 2005, 13:54Zirneklītis
Vai dzīvniekiem kut?
11, 2005, 11:00Aelita
* Answers and Comments ->

Jā, kut gan...
29, 2007, 23:31Ķīmiķe
9. maijā Dobelē dārzā zem aličas koka ieraudzīju bariņu (apmēram 10-15 gab.)agrāk neredzētu putnu. Tie kaut ko meklēja un aktīvi rosījās - iespējams kaut ko darīja ar plūmīšu kauliņie, kas tur no pagājušā gada.. Internetā atradu, ka tie bija dižknābji. Prieks, ka Latvijā dzīvo tik daudz putnu sugu.
11, 2005, 10:59Vanda
* Answers and Comments ->

Tie, kas nezin, kāds izskatās dižknābis, var to aplūkot šeit:
http://www.putni.lv/lvp_coccoc.htm
P.S. Latvijā esot 325 putnu sugas.
13, 2005, 7:53Zirneklītis
[<< Previous page] [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] 9 [10] [11] [Next page>>] Records in this group: 333
Add a new record ->
Show the latest records -> RSSRSS
Open the saved records ->
Upcoming events -> RSSRSS
Show the groped records ->
Show the unanswered records ->

/Y

Powered by perl based Guest Book 8.01.00.beta [(C) 2015.10.19 12:46 karlo at lanet.lv ]

------------------------------ Have a nice day! ;-) ------------------------------